Vill Du Fortsätta?

Hej, som ni kanske märker så kommer det inte upp några kapittel. Andledningen till det är att jag verkligen inte pallar.. Jag orkar inte och vill inte lägga ner flera timmars arbete på det. Särskillt inte nu när jag har börjat på gymnasiet, för då är det sjukt mycket skolarbete och plugg.. Men jag har ett förslag. Ifall någon känner sig frivillig att ta över bloggenoch novellen, eller bara bloggen eller bara novellen så kan ni kommentera. Jag har kapitel 8,9 och 10 klara;) Jag har flera idéer och massvis med bilder. Ni kommer kunna fråga mig saker eller be om tips eller något annat bara att det är ni som skriver och publiserar. Om någon är intresserad så kommentera! Och som jag har skrivit tidigare: Om ni skriver mail, kik, skype, nummer eller liknande så kommer jag inte att publicera kommentarerna så att andra kan se. Utan det är bara jag som kan läsa dom ;) Puss
 
Kommentera! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0