En kommentar

Det skulle komma upp i fredes och nu är det söndag och jag ser inget nytt kapitel!!
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte har lagt ut ett kapitel som jag trodde att jag skulle göra. Men jag har varit på massa studenter, 18 års kalas, 40 års kalas, grillfest, vart i stan och köpt saker inför avslutningen och gått i skola. Så jag har haft mycket att göra och inte hunnit. Jag försökte få upp ett igår och fixade med bilder och sånt men det dampade jätte massa och blev helt kaos!! Så jag tänkte att jag skulle vänta med att lägga upp det och få det bra istället för att bara kasta upp det och det skulle bli helt sluddrig och konstigt. Jag tänkte på ER. På att NI skulle få det bra. Och om du kollar på kommentaren jag svarade på så står det att jag skulle FÖRSÖKA få upp det i fredags. Och jag försökte men det gick inte. Men jag ber om ursäkt och ska inte säga någon exakt dag/tid som det ska komma för då kan det bli såhär igen. Och jag tycker att det är väldigt tråkigt att få en sån här kommentar redan efter tre kapitel. Och jag börja tänka ifall jag ska sluta blogga. Jag kan fortfarande skriva och de jag känner, alltså Elin och Ellen kan få läsa det. Men jag vet inte.. Ska nog fortsätta men det går ju inte snabbare för att någon tjatar. För det gör bara mig mer och mer osäker på att ifall detta ens var en bra idé. Men nu har du svaret och får se när nästa kommer upp. Kram
 
Detta var en kommentar jag fick idag. Och om ni läst det över så blev jag ganska ledsen. Så snälla tjata inte!!!!! Ni kan fråga när nästa kommer men inte såhär. Det tar jag bara illa upp över. Kram

Kommentarer
Postat av: nelly

Okey det kanske lät lite fel men jag vill så gärna att det ska hå lite snabbare mellan dina upplägg så snälla försök att få it dem lite snabbare ! I berättelsen kommer justin och demi bli kära?

Svar: Tack för att du typ ber om ursäkt. Men nästa gång uppskattar jag att du skriver på ett annat sätt. Ett sätt som får mig glad och gör mig peppad. Och den frågan tänker jag inte svara på :) Du kommer att få se ;) Kram
Matilda Albinsson

2013-06-09 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0