England i tre veckor...

Hejsan! Jo, det är såhär att jag ska till England i tre veckor på onsdag. Och nu tänker ni säkert "åååhh, dålig uppdatering.." Och ja det kanske det kommer. Jag har skrivit ända upp till kapitel 10. Så de är typ klart. Och nu är det kapitel 6.så det är fyra kapitel = typ ett i veckan. Men jag kanske skriver två till så att det blir två i veckan. Vad tycker ni om det? Om ni kommenterar mycket så får ni mej glad och jag vill skriva mer :) Så om ni vill att jag ska skriva mycket så kommentera mycket!! Hahah. Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mer kapitellllll!! Minst 2 i veckan snälla?! Super bra!!!!! You rock girl!

Svar: Haha aa ska försöka få ihop två till kapitel så det blir två i veckan. SÅ sätter jag dem på tidsinställning ;) Tack! Puss
Matilda

2013-06-27 @ 17:39:13
Postat av: Anonym

Perfekt

2013-06-28 @ 14:16:59
Postat av: Nelly

Jätte bra! Kan du lägga upp nästa kapitlet i morgon?

Svar: Asså eftersom jag fick en kommentar av Ellen och hon sa att hon ville att jag skulle lägga ut två i veckan. Då behöver jag skriva två till. Och jag vet inte om jag ens hinner det. Men då kommer det inte komma ett innan jag åker. Annars får det komma ett nu när jag är hemma sen i en vecka bara ett. Så det är bara att kommentera vad ni vill ha :) Kram
Matilda

2013-06-28 @ 21:33:04
Postat av: Nelly

Ett bu och sen en i veckan!

2013-06-29 @ 10:36:37
Postat av: Svea

Kul om du lägger ut ofta men du bestämmer helt och hålet själv! Ta bär du har tid och känn dej inte stressad utan lägg ut i fin takt, Kram

Svar: Ska försöka lägga upp oftare när jag kommer hem men har velat spara på det så att ni ändå kan få när jag är bort. Men jag ska försöka få bättre uppdatering efter. Men tack för att du ändå förstår :) Puuuuuuusss
Matilda

2013-07-02 @ 03:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0