Sorry!

Förlåt för att inget har kommit upp. Men igår hade jag ingen tid eftersom jag sluta skolan och gjorde iordning mig inför kortegen och avslutningen och vid fyra så gick jag hemifrån. Eftersom vi kom hem as sent så somna jag inte så tidigt heller. Och därför vart as trött idag. Men nu när jag skulle lägga upp det så börja det oska. Jippie.. Så detta för jag på mobilen men det blir inget kapitel för det är på datorn och vi har stängt av allting.. Såååå.. Men det kommer förmodligen imorgon. Bara bilder som måste fixas ;) jätte ledsen. Men hoppas ni har det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt med åska, men ser verkligen fram emot det!!
Du är verkligen jätteduktig och din novell är verkligen hur bra som helst!! Kram

2013-06-16 @ 00:22:46
Postat av: Anonym

Ahhhh! Så bra! När kommer nästa?!

Svar: Det har redan kommit. Du kanske inte har sett det men uppdatera sidan så kommer det nog fram :)
Matilda Albinsson

2013-06-17 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0